top of page

יצירת סרטון תדמית מדהים

סביר להניח ששמעת את המונח סרטון תדמית הרבה, בדרך כלל בהקשר של מסחר מקוון סביב אירוע קרוב. אך מהו למעשה סרטון וידאו תדמיתי ? מדוע ליצור אחד? וכיצד לעשות זאת בצורה נכונה?


כיום, אנו עומדים לענות על כל השאלות הללו ועוד שאלות, המכסות את היתרונות של יצירת וידאו תדמיתי. כאשר ברצונך להציג את המוצר שלך או העסק שלך בצורה שתרשים את הלקוחות הפוטנציאלים ויחד עם זאת תהיה קלילה ומתאימה לעידן של ימינו, סרט תדמית זו הדרך הטובה ביותר.


בוא נצלול פנימה!


מהו סרטון תדמיתי?

וידאו תדמיתי או כזה של קידום מכירות או וידאו של מבצע הוא סרטון וידאו המשמש למטרה מפורשת של הצגת מוצר או עסק או קידום יוזמה, מכירה, אירוע ספציפיים. סרט קצר זה דומה לעתים קרובות ל Teaser, שבו אתה תופס את תשומת הלב של הקהל שלך ומושך אותו כדי ללמוד עוד.

סרט תדמית יתרונות

מה הופך סרטון תדמית לסרט טוב? סרטון הווידאו עשוי להיראות פשוט ברעיון, אך ישנם בהחלט כמה מרכיבים מרכזיים שכדאי לשים אליהם לב כאשר אתה יוצר בעצמך.

  • חשוב כמו טיזר. מטרת סרטון הווידאושלך אינה לצלול עמוק במוצר או בעסק שלך. זהו כלי משיכה מהיר שאמור ללכוד את תשומת לב של הצופים. אם מדובר במשהו ספציפי כמו מבצע קידום או אירוע התמקד בכך.

  • מומלץ להשתמש בקליפ קצר ובעריכה מהירה ועם סאונד תואם לאווירה.

  • הישאר ממוקד. אם אתה מקדם אירוע, הצג בסרטון הווידאו של מבצע קידום המכירות שלך אתפרטי האירוע. אילו אורחים יהיו שם? אילו ספקים יהיו שם? וחשוב מכל, מתי הכל יתרחש? אם הסרטון מיועד עבור העסק שלך הצג בכלליות אך בצורה מושכת את מאפייניו העיקריים והקפד על קופירייטינג איכותי וכמובן רזולציה טובה.

יצירת סרט תדמית לעסק אינה דבר פשוט. זה דורש השקעה של זמן, מקצועיות וכמובן שימוש בתוכנות עריכה מתאימות. מומלץ כמובן במידת האפשר לפנות לאנשים שזו ההתמחות שלהם.

צרו קשר ונשמח להציע לכם את שירותינו.



bottom of page