top of page

סרט תדמית לעסק קטן

בימינו התוכן באתר שלנו הוא קריטי בכדי להתקדם בתוצאות החיפוש בגוגל. אחד התכנים שגוגל הכי אוהב ולכן גם דואג לקדם אתרים כאלה הוא הסרטונים.

מעבר לכך אם אנחנו באמת רוצים להעביר את מהות העסק שלנו ללקוחות פוטנציאלים הכי אפקטיבי לעשות זאת בעזרת סרטון תדמית. לאף אחד כבר אין כוח לקרוא מלל ארוך וסיפורים אבל סרטון ממוקד ומושקע יוכל להעביר את כל מה שתרצו וזאת בלי לשעמם את הצופים אלא להיפך.

עבור עסק קטן יצירת סרט תדמית יכולה להיות סיפור לא פשוט. מדובר לרוב בהוצאה לא קטנה בטח ובטח אם אנחנו רוצים לעשות יותר מסרטון אחד.

אבל אל דאגה יש פתרון :)

אנחנו מציעים סרטי תדמית מושקעים ויפים לעסקים קטנים. מדובר בתבניות מוכנות שאנו פשוט מתאימים לעסק שלכם וכך במחיר נמוך אתם יכולים להנות מסרט מקצועי ואיכותי מבלי להתפשר. עלות סרטון שכזה נעה בין 1000 ל3000 שקלים בלבד.

יש לנו אין ספור סרטי תדמית מוכנים, טמפלטים, כך שכל שעליכם לעשות הוא להסתכל ולבחור אחד שמוצא חן בעיניכם ומתאים לרוח העסק שלכם.

ואם בכל זאת תרצו לשדרג את הסרטים הללו ולהוסיף יום צילום או השלמות אחרות הדבר כמובן אפשרי.


סרט לוגו תדמית לעסק קטן

לוגו לעסק קטן

באותה צורה אנו יכולים ליצור עבורכם סרטוני לוגו. מדובר בפתיח קצר שמציג את הלוגו שלכם בוידאו בקליפ מסוגנן וערוך כך שאתם יכולים להשתמש בו בכל סרט שתעלו באינטרנט.

כך למעשה אתם דואגים למתג את עצמכם גם בזירה של הסרטים באינטרנט כמו ביוטיוב, vimeo ומקומות נוספים. לחצו כאן בכדי לראות חלק מהדוגמאות שיש לנו.


bottom of page